Rocznik 2009
Serial sensacyjny „Rocznik 2009” opowiada o roczniku agentów FBI działających w trzech różnych epokach, którzy muszą radzić sobie z ogromnymi zmianami w amerykańskim wymiarze sprawiedliwości spowodowanymi zastosowaniem sztucznej inteligencji. Akcja serialu rozciąga się na wiele dziesięcioleci i różne jego wątki się przeplatają, ukazując naturę sprawiedliwości, człowieczeństwa i dokonywanych przez ludzi wyborów, które kształtują nasze życie i spuściznę. Pierwszoplanowymi postaciami serialu są Tayo, jeden z najbardziej niekonwencjonalnych agentów, jaki pracuje w FBI, i Poetka, jedna z odnoszących największe sukcesy tajnych agentek wszech czasów.