Urban Farming
Rolnictwo miejskie, wykorzystujące domowej produkcji produkty i lokalnie pozyskiwaną żywność, cieszy się coraz większą popularnością. Zwolennicy zachwalają jego korzyści dla odżywiania i ochrony klimatu. Ale czy to rozwiązanie jest naprawdę ekologiczne? Czy samodzielne sadzenie i zbiory są opłacalne, czy są tylko wykorzystywane przez marketing centrów ogrodniczych?