Diana Princess of Wales - A Celebration of a life
Dzięki niepublikowanym wcześniej archiwom i nowym spostrzeżeniom, ten film tworzy intymny portret Diany, Księżnej Walii. Układa na nowo historię jednej z najbardziej ikonicznych postaci XX wieku, oferując świeże spojrzenie na kobietę, która oczarowała świat i na zawsze wpisała się w historii.