John and Carolyn: Love, Beauty and Loss
Mieszanka miłości, ambicji i dziedzictwa w starciu z bezlitosnym blaskiem fleszy. Związek Johna F. Kennedy’ego Juniora i Carolyn Bessette oraz ich tragiczna śmierć w latach 90.