Mal wraca do swoich korzeni na Wyspie Potępionych, gdzie córka Ursuli, Uma, ogłosiła się królową podupadłego miasteczka. Uma, nadal urażona, że nie została wybrana do Auradonu, kieruje gangiem piratów, by złamać barierę między Wyspą Potępionych i Auradonem, raz na zawsze uwalniając wszystkich złoczyńców uwięzionych na wyspie.