High School Musical 2
Wildcats z East High świętują zakończenie szkoły i bawią się jak nigdy dotąd po zdobyciu pracy w eleganckim klubie. Czy w obliczu zbliżającej się Nocy Talentów nastolatki pozwolą, by ich problemy wzięły górę, czy ich artystyczny geniusz zabłyśnie na scenie?