Śmierć i inne szczegóły
Główną bohaterką rozgrywającego się w przepychu globalnej elity serialu „Śmierć i inne szczegóły” jest błyskotliwa i niestrudzona Imogene Scott (Violett Beane), która znalazła się w niewłaściwym miejscu i czasie (prawda, że trochę z własnej winy) i staje się główną podejrzaną w sprawie zagadkowego morderstwa.