Aftershock
Alarmująco nieproporcjonalnie dużą liczbę czarnoskórych kobiet co roku spotyka zawód ze strony amerykańskiego systemu opieki zdrowotnej. Shamony Gibson i Amber Rose Isaac były pełnymi życia, radosnymi przyszłymi matkami, których śmierci z powodu komplikacji porodowych można było zapobiec. Teraz ich rodziny pragną zjednoczyć się w walce z tym mrożącym krew w żyłach, a jednocześnie w dużej mierze ignorowanym kryzysem.