Love is Blind
Świeże spojrzenie na klasyczny trójkąt miłosny. Alice znalazła się na emocjonalnym polu minowym. Balansuje między naprawianiem małżeństwa ze skruszonym mężem a pozbywaniem się kochanka z domu.
W „Love is Blind” poznajemy Alice, która w końcu poddaje się pokusie i ląduje w objęciach młodego kochanka. Jej mąż, James, wraca wcześniej do domu, by naprawić ich związek, na który wpłynęła jego zdrada i brak uwagi, więc Alice trafia na prawdziwe emocjonalne pole minowe. Jej zdrada wywołuje w niej poczucie winy, podczas gdy James oferuje jej gałązkę oliwną, a jej kochanek próbuje wydostać się z domu.