Marvel One-Shot: Konsultant
Agenci Coulson i Sitwell spiskują, aby powstrzymać generała Rossa przed wtrącaniem się w sprawy T.A.R.C.Z.Y. i mają osobę, która może im w tym pomóc.
Po wydarzeniach z Incredible Hulk agent T.A.R.C.Z.Y. Phil Coulson ma dla agenta Jaspera Sitwella złe wieści: Światowa Rada Bezpieczeństwa chce, aby Emil Blonsky dołączył do Avengers Initiative, a Coulson ma rozkazy, aby uzyskać jego uwolnienie przez generała Thaddeusa Rossa. Nie mogąc sprzeciwić się żądaniu Rady, Coulson i Sitwell opracowują plan sabotażu – przy użyciu bardzo specjalnej tajnej broni.