Imagination Movers
Daj czadu z Imagination Movers, ulubionym zespołem muzycznym Disney Junior dla przedszkolaków! Rich, Scott, Dave i Smitty pracują razem i przeprowadzają burzę mózgów, aby wraz ze swoimi przyjaciółmi pomagać każdemu, kto ma „kłopoty z pomysłami”.
Daj czadu z Imagination Movers, ulubionym zespołem muzycznym Disney Junior dla przedszkolaków! Rich, Scott, Dave i Smitty pracują razem i przeprowadzają burzę mózgów w Fabryce Pomysłów, aby wraz ze swoimi przyjaciółmi – Niną i Magazynową Myszą – pomagać każdemu, kto ma „kłopoty z pomysłami”. Każdy odcinek zawiera oryginalne utwory wykonywane przez zespół.