Kiedy Joy odkrywa przejście do Hotelu Czasu, staje oko w oko z prawdziwą grozą, spotyka dinozaury oraz Doktora. Tymczasem, tuż przed świętami, koszmarny spisek próbuje objąć swoimi mackami cały świat.