Gęsia skórka: Zagubieni
Bliźnięta Devin i Cece przyjeżdżają do dzielnicy Gravesend w Brooklynie, gdzie mają spędzić wakacje wraz ze swoim rozwiedzionym ojcem, naukowcem Anthonym Brewerem. Muszą połączyć siły z nowymi przyjaciółmi, aby uratować okolicę przed długo uśpionym zagrożeniem.
Anthony kontynuuje badania, a Trey włamuje się do laboratorium i niechcący uwalnia coś potwornego.
Cece z całych sił próbuje zachować swój idealny wizerunek, co prowadzi do nieciekawej sytuacji.
CJ dokonuje przerażającego odkrycia w domu Anthony’ego, jednak najbliżsi nie wierzą w jego opowieść.
Nastolatkowie odkrywają szokujące fakty o zaginięciu sprzed trzydziestu lat… i o swoich rodzicach.