Królowe krzyku
„Królowe krzyku” to łączący w sobie elementy komedii i horroru serial w formie antologii, stworzony przez Ryana Murphy’ego, Brada Falchuka, Iana Brennana i Dantego Di Loreto. Pierwszy sezon rozgrywa się na terenie kampusu uniwersyteckiego, gdzie dochodzi do serii morderstw.