Młody mężczyzna wyrusza w podróż przez trzy fantastyczne światy w niesamowitej animowanej opowieści stworzonej przez producenta Guillermo del Toro i reżysera Jorge Gutierreza.
Ta animowana komedia, stworzona przez producenta Guillermo del Toro i reżysera Jorge Gutierreza, opowiada o przygodach, jakie przeżywa Manolo, młody mężczyzna, który wyrusza w podróż przez trzy fantastyczne światy, gdzie zmuszony jest stawić czoła swoim największym lękom. Nie brakuje tu świeżego podejścia do popularnych kawałków popowych i oryginalnej warstwy wizualnej stanowiących oprawę historii, która zachęca nas do celebrowania przeszłości i spoglądania z radością na to, co przyniesie przyszłość.