POMOCY
Po katastrofie lotniczej dwoje współpracowników znalazło się na bezludnej wyspie jako jedyni ocalali. Aby przetrwać, muszą działać razem, odkładając na bok dawne urazy. To nie to samo, co praca w biurze, więc rozpoczyna się niepokojące, przewrotnie zabawne starcie charakterów i umysłów w tym oryginalnym, podszytym czarnym humorem thrillerze psychologicznym.