Zaczarowana
Zderzenie klasycznej disnejowskiej opowieści z całkiem rzeczywistym Nowym Jorkiem. Zła królowa zsyła animowaną księżniczkę do naszego świata. Dziewczyna poznaje przystojnego prawnika, ale czy miłość jak z bajki może przetrwać w prawdziwym życiu?