Ósma rodzina
Dzięki wynalezieniu kuloodpornej odzieży rodzina Basmacıgilów zyskuje tytuł Ósmej rodziny, jednej z sił kierujących światem. Jednak rodzinnym interesem próbuje kierować rodzeństwo, czyli sześcioro kompletnie różnych osób. Choć chcą dobrze, to ich nieskuteczne wysiłki przekonują ich ojca Erola, że „wróg zewnętrzny wcale nie jest potrzebny”.
Znana ze swojego biznesu tekstylnego rodzina Basmacıgilów staje się światową potęgą dzięki przełomowemu wynalazkowi: kuloodpornej odzieży. To osiągnięcie zapewnia im tytuł Ósmej rodziny, jednej z sił kierujących światem. Teraz sześcioro przyrodniego rodzeństwa stoi przed niełatwym zadaniem utrzymania nowego statusu rodziny. Jednak podjęte decyzje i niezręczne próby zarządzania kryzysem oraz rozwiązywania problemów, choć podejmowane w dobrej wierze, frustrują ich ojca Erola i utwierdzają go w przekonaniu, że „wróg zewnętrzny wcale nie jest potrzebny”. Gdy na horyzoncie w końcu pojawia się prawdziwe zagrożenie, rodzeństwo odkrywa siłę łączącej ich więzi. Pod przywództwem Erola rodzina Basmacıgilów wikła się w zaciekłą batalię o ochronę swojej pozycji zarówno przed zewnętrznymi, jak i wewnętrznymi wrogami.
Podczas gdy Basmacıgilowie badają zagadkę podarunków, ich przyjęcie przybiera nieoczekiwany obrót.
Zgodnie z rozkazami Erola rodzeństwo wyrusza na Nauru, jednak po drodze czekają ich pewne wyzwania.
Rodzina jest wstrząśnięta porwaniem Dilan, więc rodzeństwo wyrusza na poszukiwania.
Przygotowania nie idą po myśli rodziny, a żądania Callowaya wywołują spór między Erolem a Melike.
Stan Callowaya się pogarsza, a napięcia w rodzinie narastają, pogłębiając konflikt Melike i Erola.
Erol Basmacıgil staje przeciwko Nazifowi Boratavowi, zaogniając konflikt dwóch rodzin.