Pops
Jak byś zareagował, gdyby ostatnie życzenie twojego ojca było trochę niekonwencjonalne? Dla rodzeństwa Roz i Elli staje się ono przedmiotem walki o to, kto zadecyduje o ostatniej podróży ich taty.