Ojciec panny młodej II
Steve Martin powraca w tym przezabawnym sequelu komediowego hitu „Ojciec panny młodej”. Po wydaniu ukochanej córki za mąż George Banks jest gotów, by się wyszaleć… dopóki jego córka i żona nie oznajmią, że obie są w ciąży.