Fałszywa dwunastka II
Bakerowie zabierają swoją rodzinę na niezapomnianą letnią wycieczkę. Ich wakacje zamieniają się jednak w rywalizację z przesadnie ambitną, nadgorliwą rodziną rywala Toma, Jimmy'ego Murtaugha.
Tom Baker i jego żona Kate zabierają swój klan na niezapomniany letni wyjazd. Ale ich wymarzone wakacje zamieniają się w szaleńczą rywalizację z przesadnie ambitną, nadgorliwą rodziną wieloletniego rywala Toma, Jimmy'ego Murtaugha.