One Minute
Lizzy i Nike to dwie młode dziewczyny, które wprowadzają się do nowego lokum. W mieszkaniu po drugiej stronie dostrzegają swoje sobowtóry, jednak wkrótce zdają sobie sprawę, że sąsiadki są o minutę przed nimi i tak naprawdę to Lizzy i Nike są sobowtórami. Gdy na balkonie naprzeciwko dostrzegają zamaskowanego mężczyznę, próbują ostrzec swoje przyszłe wcielenia, aby przeżyć.