Goofy na wakacjach
Goofy ma dla swojego nastoletniego syna Maksa w zanadrzu przekomiczną podróż przez kraj. Po drodze na stare łowisko, gdzie planuje spędzić czas na budowaniu więzi z synem, obaj wpadają w kłopoty aż po klapnięte uszy. Czy Max przekona się, że podobieństwo do kochanego taty to nic złego… nawet jeśli jest trochę nierozsądny?
Uroczy Goofy buduje więź ze swoim nastoletnim synem Maksem w przezabawnej podróży przez kraj. Po drodze na stare łowisko wpadają w kłopoty po same klapnięte uszy, przeżywają pełne akcji sytuacje – a nawet komiczne bliskie spotkanie z Wielką Stopą. Czy Max przekona się, że podobieństwo do kochanego taty to nic złego… nawet jeśli jest trochę nierozsądny? Odpowiedzi na to pytanie udzieli wielki finał, w którym Max i Goofy wbiją się na scenę w trakcie najbardziej spektakularnego koncertu rockowego wszech czasów.