Ma Voix T'accompagnera
Fabienne Roelants i Christine Watremez, anestezjolodzy w klinice St Luc w Brukseli, należą do najbardziej renomowanych specjalistów w dziedzinie hipnozy chirurgicznej. Ich głosy kierują myślami i mogą na nowo komponować rzeczywistość. Jako praktycy pielęgnują relacje lekarz-pacjent, często niszczone przez współczesną medycynę, i zapraszają naszą wyobraźnię do sali operacyjnej.