A Chef and Her Lucky Star
Gdy szefowa kuchni Isabelle Arpin dołącza do restauracji Alexandre w Brukseli, wie, że może ją uratować jedynie gwiazdak Michelin. Film śledzi losy kobiety w bardzo męskim świecie gastronomii w miesiącach poprzedzających ogłoszenie wyników przewodnika Michelin oraz po nim.