Stiller Kamerad
Trzej niemieccy żołnierze – kobieta i dwóch mężczyzn – zmagając się z zespołem stresu pourazowego, wynikającym z doświadczeń podczas misji, biorą udział w alternatywnej terapii. Wykorzystuje ona wyjątkową zdolność koni do nawiązywania więzi z ludzkim umysłem. Film śledzi ich drogę ku uzdrowieniu wewnętrznych ran dzięki tej potężnej i niekonwencjonalnej relacji.