Disney. Śnieżka
Oto musicalowa, aktorska reinterpretacja przełomowego dla świata animacji filmu Walta Disneya. Wybierzcie się w magiczną podróż ze Śnieżką do zaczarowanego lasu, w którym chowa się przed Złą Królową. Tam spotka uwielbianych przez widzów kompanów: Nieśmiałka, Śpioszka, Apsika, Wesołka, Gapcia, Gburka i Mędrka, którzy pomogą jej odzyskać królestwo.
„Śnieżka” Disneya to porywająca musicalowa aktorska reinterpretacja przełomowego dla świata animacji klasyka Walta Disneya. Dołączcie do Śnieżki w tej ponadczasowej przygodzie i ucieknijcie z nią do zaczarowanego lasu, by schronić się przed jej macochą, Złą Królową. Tam spotkacie uwielbianych przez widzów kompanów: Nieśmiałka, Śpioszka, Apsika, Wesołka, Gapcia, Gburka i Mędrka, którzy pomogą Śnieżce odzyskać królestwo i zaprowadzić pokój w jej krainie.