Historia animowanego rysunku
Walt Disney omawia historię animacji, rozpoczynając od J. Stuarta Blacktona i jego Zabawnych grymasów śmiesznych twarzy z 1906 roku i włączając Dinozaura Gertie (Winsor McCay). Kompozytor Disneya, Oliver Wallace, który kiedyś akompaniował niemym filmom w kinach, odtwarza scenę z kreskówką Klaun Ko-Ko.