Druhny
Annie (Kristen Wiig) jest po trzydziestce i przechodzi przez trudny okres, ale kiedy zgadza się zostać druhną honorową na ślubie swojej najlepszej przyjaciółki (Maya Rudolph), jej życie staje już zupełnie na głowie. Choć zadanie wydaje się ją przerastać, za wszelką cenę chce mu sprostać.