Taal is Zeg Maar Echt Mijn Ding
Anne, miłośniczka języków z talentem do kwiecistych wyrażeń, czuje się stłamszona, pisząc o letniej modzie i sałatkach z komosy ryżowej w modnym magazynie. Żaląc się swojemu przyjacielowi Timo, marzy o poważniejszej pracy i szuka miłości, opiekując się ojcem. Rozpoczyna podróż w poszukiwaniu zmiany i spełnienia.