Café Para Llevar
Prowadząc rozmowę telefoniczną na temat zbliżającego się ślubu, Alicia niespodziewanie wpada na swojego byłego. Wchodzi do pierwszej kawiarni, którą napotyka na swojej drodze i zamawia kawę na wynos. Jednak los sprawia, że dziewczyna znajduje tam swojego ekschłopaka, Javiego.