Lucky Luke
Lucky Luke, samotny rewolwerowiec, musi połączyć siły z Louise, nieustraszoną młodą kobietą poszukującą zaginionej matki. Razem stawiają czoło niebezpieczeństwom Dzikiego Zachodu, sprzymierzają się ze starymi wrogami, takimi jak bracia Daltonowie czy Billy the Kid – i uczą się działać zespołowo. Ich wyprawa może ujawnić znacznie większe zagrożenie i doprowadzić Luke'a do początków jego legendy.
W nowym serialu, Lucky Luke, legendarny samotny kowboj, musi pomóc Louise, osiemnastoletniej dziewczynie, która jest równie urocza, co nieprzewidywalna. Razem wyruszają w podróż po Dzikim Zachodzie, by odnaleźć matkę Louise, która zaginęła w tajemniczych okolicznościach… a przy okazji zdemaskować spisek mogący zmienić bieg historii Stanów Zjednoczonych! Podczas pojedynków, pościgów, zaciekłych starć i nieoczekiwanych sojuszy z Daltonami, Billym the Kidem czy Calamity Jane, ta niezwykła para odkryje, że największym wyzwaniem nie jest ocalenie Ameryki… lecz praca zespołowa. Oto ekscytująca przygoda, w której bohater strzelający szybciej niż jego własny cień musi zmierzyć się z duchami przeszłości i początkami swojej legendy.
Lucky Luke spotyka Louise, nieustraszoną dziewczynę, która oskarża go o porwanie swojej matki.
Luke i Louise w końcu odnajdują ostatnią osobę, która widziała Charlie żywą – Joego Daltona.
Luke, Joe i Louise szukają Charlie w labiryncie tuneli już-nie-opuszczonej kopalni złota.
Luke, Louise i Joe odnajdują Charlie w Marshal City - mieście, z którego nie można się wydostać.
Luke, Charlie i Louise działają pod przykryciem, by udaremnić spisek Zee i zamach podczas przyjęcia.
Aby ocalić Lincolna przed Zee, Luke musi zmierzyć się z najmroczniejszym duchem swojej przeszłości.