Brygada ponad prawem powraca
Legenda Brygady, Niels Cartier, po ośmiu latach wreszcie trafia na ślad bandytów odpowiedzialnych za śmierć jego żony. By ich powstrzymać, musi połączyć siły z dość nieoczekiwaną partnerką: Charlotte-Serge, swoją czternastoletnią córką, która jest jeszcze większą ryzykantką niż jej ojciec.
Legenda Brygady, Niels Cartier, znany z brutalnych i niekonwencjonalnych metod, odszedł z policji po tym, jak jego żona zginęła podczas nieudanej interwencji. Gdy gang, który ją zabił, powraca osiem lat później, Niels nie zamierza pozwolić, by ktokolwiek przeszkodził mu w zemście. By jej dokonać, będzie musiał stworzyć wybuchowy duet z Charlotte-Serge, swoją bojową czternastoletnią córką.