Marzenia Reda
Red, samotny monocykl, wyobraża sobie, że zostaje gwiazdą estrady dzięki pokazowi żonglerki. Aplauz szybko jednak zamienia się w odgłos deszczu, gdy upomina się o niego smutna rzeczywistość.
Życie jedynego przedmiotu w kąciku wyprzedaży w sklepie rowerowym Ebena może być dość samotne. Dlatego też monocykl Red wyobraża sobie, że jego właścicielem jest klaun, a jego własny pokaz żonglerki robi z niego gwiazdę estrady. Aplauz szybko jednak zamienia się w odgłos deszczu, gdy upomina się o niego smutna rzeczywistość. Red musi pogodzić się ze swoim losem i zostać w kącie.