Zdenerwowany kosmita próbuje uprowadzić śpiącego rolnika na pokład statku kosmicznego pod okiem czujnego instruktora.
Kiedy zbyt pewny siebie nastoletni kosmita trafia za stery statku kosmicznego, musi podjąć próbę uprowadzenia śpiącego rolnika pod czujnym okiem krytycznego instruktora. Uprowadzenie człowieka wymaga precyzji i wprawnych ruchów, a po kilku błędnych krokach naszego bohatera staje się jasne, dlaczego już więcej osób nie zostaje porwanych każdego roku.