Strażnicy galaktyki
Strażnicy Galaktyki odnajdują mapę mistycznego skarbu, która wskazuje drogę do potężnej broni. W jej poszukiwaniu trafią z powrotem na Ziemię, a za nimi podążą najbardziej niszczycielskie siły we wszechświecie.