Amy przygotowuje się do wesela – jej ojciec i Carl biorą ślub w stylu Halloween. Wtedy to Amy, Gilbert i Marshall odkrywają, że ich zaprzyjaźniona mumia Harold oraz jego ukochana Rose mogą być w niebezpieczeństwie.
Amy przygotowuje się do wesela – jej ojciec i Carl biorą ślub w stylu Halloween. Wtedy to Amy, Gilbert i Marshall odkrywają, że ich zaprzyjaźniona mumia Harold oraz jego ukochana Rose mogą być w niebezpieczeństwie. Stobek – zła mumia z trwającym tysiąc lat żalem do niegdyś najlepszego przyjaciela, Harolda – zostaje nieoczekiwanie obudzony i pragnie zemsty. Z pomocą zahipnotyzowanego Larry'ego Sobek porywa Rose. Amy, Gilbert, Marshall, Buzzy i Harold raz jeszcze muszą wykorzystać swoje umiejętności, by ją ratować i odzyskać na czas przed weselem.