Dokumentalne, Prawne
Juan „Accidentes” Dominguez, nieustępliwy prawnik, podejmuje walkę z korporacyjnym gigantem Dole Food. Reprezentuje dwunastu nikaraguańskich pracowników plantacji bananów, rzekomo wysterylizowanych zakazanym pestycydem. Ten pełen napięcia dokument śledzi batalię sądową, stawiając pytanie: czy sprawiedliwość ma szansę w starciu z potęgą?