Bertie Gregory: bliskie spotkanie z młotowatymi
Bertie wyrusza do Meksyku, aby śledzić niebezpieczną migrację rekina młota – jednego z najbardziej kultowych drapieżników oceanu.
Bertie Gregory nurkuje w wodach Pacyfiku u wybrzeży Meksyku, by odnaleźć rekina młota – jednego z najbardziej kultowych drapieżników oceanu. Niegdyś liczna populacja tych zwierząt drastycznie zmalała, a spotkanie z nimi graniczy z cudem. Bertie bada przyczyny tego zjawiska i sprawdza, czy chronione akweny dają nadzieję na przetrwanie. Jego wyprawę wieńczy niezwykłe spotkanie, które daje nadzieję na ocalenie jednego z najsłynniejszych rekinów świata.