The Fade
Czterech fryzjerów z Ghany, Jamajki, USA i Wielkiej Brytanii pokazuje widzom swoją codzienność i marzenia, przedstawiając salon fryzjerski jako ważne centrum życia społecznego – miejsce braterstwa, przedsiębiorczości i wyjątkowej męskości w zmarginalizowanych społecznościach.
Ten dokument obserwacyjny będący kroniką życia czterech fryzjerów z Ghany, Jamajki, USA i Wielkiej Brytanii, to emocjonalna opowieść o biznesie i przedsiębiorczości w XXI wieku ukazana z perspektywy wyjątkowego poczucia męskości i braterstwa, kulturowego znaczenia fryzjerstwa jako instytucji w zmarginalizowanych społecznościach oraz specyficznej natury i tradycji mężczyzn w branży fryzjerskiej.