Under Siege 2: Dark Territory
Casey Ryback zabiera bratanicę na wakacje pociągiem, który Travis Dane wraz z grupą terrorystów porywają i zamieniają w centrum dowodzenia, by przejąć kontrolę nad tajną rządową bronią.
Casey Ryback to były komandos, obecnie kucharz w Mile High Cafe w Denver w stanie Kolorado. Po śmierci brata postanawia zabrać bratanicę Sarah Ryback na wycieczkę pociągiem do Los Angeles. Travis Dane wraz z grupą terrorystów wybiera ten sam pociąg, aby zamienić go w centrum dowodzenia i przejąć kontrolę nad rozwijanym w tajemnicy projektem zaawansowanej technologicznie broni sterowanej satelitarnie. Dane, jeden z jej twórców, został wykluczony z programu i przy wsparciu terrorystów z Bliskiego Wschodu planuje użyć satelity do uruchomienia broni i zaatakowania reaktora nuklearnego zlokalizowanego z pobliżu Pentagonu. Władze wojskowe i rządowe nie mogą go powstrzymać, ponieważ pociąg, w którym się znajduje, jest w ruchu. Tylko jeden człowiek może go zatrzymać – Ryback – jeśli przekaże informację o lokalizacji oraz zdoła dotrzeć do Dane’a, zanim będzie za późno.