Sprawa Amandy Knox
Amanda Knox, amerykańska studentka, przyjeżdża na studia do Włoch. Kilka tygodni później zostaje niesłusznie oskarżona o morderstwo. Serial ukazuje jej walkę o udowodnienie niewinności i odzyskanie wolności, a także analizuje, dlaczego władze i świat tak szybko ją osądziły.
Dni Raffaele za kratkami zmieniają się w miesiące i lata. Poznajemy jego wstrząsającą historię.
Po czterech latach więzienia niesłusznie skazani Amanda i Raffaele wychodzą na wolność.