This Is Not Hollywood
26 sierpnia 2010-go roku w Avetranie znika dziewczyna o imieniu Sarah. Całe miasteczko bardzo to przeżywa, a najbardziej - kuzynka Sary, Sabrina. Wygląda to na niewinną ucieczkę, ale nią nie jest. Dziewczyny szuka cała Avetrana. Sarah po prostu zniknęła bez śladu. To jedna z najgłośniejszych spraw kryminalnych we Włoszech, wstrząsająca historia opowiedziana z punktu widzenia poszczególnych uczestników zdarzenia.