The Boogeyman
"The Boogeyman" to przerażający horror-thriller autora bestsellerów, Stephena Kinga. Opowiada o dwóch siostrach i ich ojcu psychoterapeucie, który nie radzi sobie z niedawną śmiercią żony. Niespodziewanie w ich domu pojawia się pacjent szukający pomocy. Okazuje się, że zostawia za sobą postać o nadprzyrodzonych mocach. Jej ofiarami są rodziny, których cierpieniem się upaja.