Gwiezdne wojny: Mroczne widmo
Ciemne moce najechały spokojną planetę Królowej Amidali. Wysłani jej na ratunek rycerze Jedi: Qui-Gon Jinn i Obi-Wan Kenobi spotykają na pustynnym Tatooine Anakina Skywalkera, dziewięcioletniego geniusza, w którym moc jest szczególnie silna.
Przeżyj fascynujące przygody i wielkie czyny bohaterów filmu „Gwiezdne wojny: Część I – Mroczne widmo”. Zobacz sam początek podróży Anakina Skywalkera. Tuż po uratowaniu królowej Amidali przed nadciągającą na jej planetę Naboo inwazją rycerze Jedi: mistrz Qui-Gon Jinn i jego uczeń Obi-Wan Kenobi robią nieplanowany postrój na piaszczystej planecie Tatooine. Tam poznają dziewięcioletniego Anakina Skywalkera, młodego niewolnika, w którym Moc jest niezwykle silna. Anakin zwycięża w emocjonujących zawodach ścigaczy. Nagrodą jest wolność. Może opuścić Tatooine i rozpocząć szkolenie Jedi. Bohaterowie powracają na Naboo, gdzie Królowa i Anakin stają w obliczu potężnej siły najeźdźców. W tym samym czasie rycerze Jedi toczą morderczy pojedynek z mrocznym, niebezpiecznym wrogiem – Darthem Maulem. Dopiero wtedy staje się jasne, że inwazja na Naboo jest tylko pierwszym krokiem złowrogiego spisku odradzających się sił ciemnej strony Mocy, znanych jako Sithowie.