Znaki
M. Night Shyamalan przedstawia historię Grahama Hessa i jego najbliższych, rodziny, która pewnego ranka odkrywa, że tajemniczy przybysze zostawili na ich polu 150 metrowe koła wycięte w zbożu. Czy to znaki od istot pozaziemskich?
Scenarzysta i reżyser M. Night Shyamalan przedstawia historię rodziny Hessów, mieszkańców hrabstwa Bucks w Pennsylvanii, która pewnego ranka odkrywa, że tajemniczy przybysze zostawili na ich polu 150 metrowe koła wycięte w zbożu. Graham Hess, ojciec rodziny, dowiaduje się, że mogą to być znaki od istot z innej planety. Z rosnącym niepokojem obserwują wiadomości o kolejnych kołach pojawiające się w innych miejscach na całym świecie. „Znaki” to emocjonująca opowieść o światowej inwazji oglądanej z punktu widzenia jednej rodziny i jednej farmy. Towarzyszymy im w przerażających, ostatnich chwilach życia, jakie dotąd znali.