Wróżka potrzebna od zaraz
Świąteczna komedia „Wróżka potrzebna od zaraz”, opowiada historię młodej, niedoświadczonej wróżki Eleonory (Jillian Bell), która nie mogąc pogodzić się z tym, że jej zawód zagrożony jest wyginięciem, postanawia udowodnić światu, że ludzie nadal potrzebują magii . Gdy odnajduje zagubiony list w którym 10-letnia Mackenzie (Isla Fisher) prosi o pomoc, Eleonora namierza ją i odkrywa, że dziewczynka jest teraz 40-letnią dziennikarką samotnie wychowującą córki. Utraciwszy kilka lat wcześniej męża, Mackenzie porzuca marzenia o baśniowym „żyli długo i szczęśliwie”, ale Eleonora jest zdeterminowana uszczęśliwić Mackenzie, czy jej się to podoba, czy nie.