Magiczne Święta
Ginny Grainger jest młodą matką, która na nowo odkrywa radość i piękno, które przynoszą święta Bożego Narodzenia. A to wszystko za sprawą niezachwianej wiary jej sześcioletniej córeczki Abbie (Elizabeth Harnois) oraz Gideona (Harry Dean Stanton), jej anioła stróża.
Wielokrotnie nagradzana aktorka, Mary Steenburgen, w znakomitej roli Ginny Grainger, młodej matki, która na nowo odkrywa radość i piękno, jakie niosą z sobą święta Bożego Narodzenia. A to wszystko za sprawą niezachwianej wiary jej sześcioletniej córeczki Abbie (Elizabeth Harnois) oraz Gideona (Harry Dean Stanton), jej anioła stróża. Niewiarygodna przygoda Ginny wzruszy cię do łez. MAGICZNE ŚWIĘTA ciepła, rodzinna opowieść i doskonałe świąteczne kino familijne o tym, że w ten wyjątkowy czas wszystko może się spełnić.