Biedne istoty
Niewiarygodna i fantastyczna ewolucja Belli Baxter, młodej kobiety przywróconej do życia przez wybitnego i niekonwencjonalnego naukowca. Pragnąc się uczyć i poznawać świat, którego nie zna, Bella wyrusza w szaloną podróż przez różne kontynenty. Wolna od uprzedzeń cechujących jej czasy, Bella zdecydowanie pragnie równości i wolności.