Mój Brat Niedźwiedź 2
Kenai musi wyruszyć w kolejną, pełną przygód wędrówkę. W drodze przez daleką północ u schyłku epoki lodowcowej powracają do niego sny i wspomnienia z przeszłości; z czasów, zanim duchy przodków zmieniły go w niedźwiedzia.
Kenai musi wyruszyć w kolejną, pełną przygód wędrówkę. W drodze przez daleką północ u schyłku epoki lodowcowej powracają do niego sny i wspomnienia z przeszłości; z czasów, zanim duchy przodków zmieniły go w niedźwiedzia. Jako dziecko przyjaźnił się z Nitą, córką członka plemiennej starszyzny. Teraz Nita jest już dorosła i zmaga się z kłopotami, z których może wybawić ją tylko Kenai. We dwójkę wyruszają w podróż, która przypomni im, dlaczego tak bardzo polubili się w dzieciństwie. Zrozumieją też, kim teraz mogliby być dla siebie.